The Single Best Strategy To Use For اپل ایدی و کارت های بانکی

Wiki Article

An Apple ID may be disabled for safety reasons In case the password is entered incorrectly various occasions. The person might be warned with a concept in the event the account is disabled.[7] Apple IDs and passwords is often retrieved by answering account protection thoughts on iForgot or by resetting from a trustworthy unit with iCloud enabled and an unlock passcode established.

سلام لایسنسمیخاد رایگان نیست اگه شما دارید یا راحلشو لطفا بگید

سوالات امنیتی که در مراحل ساخت از شما پرسیده می‌شود را به دقت تعیین کنید؛ به این معنی که رایج‌ترین سوالاتی که پاسخ آن‌ها در ذهن شما فراموش نمی‌شود را انتخاب و حتی پاسخ آن‌ها را در جایی یادداشت کنید.

A consumer can use an Apple ID and password to indicator into the iTunes Retailer or Application Store to get articles or authorize merchandise the person has acquired. The ID may be the evidence of possession with the written content the person has Beforehand downloaded from Apple electronic shops.

فروشگاه اینترنتی پرشین اپل یکی از بهترین و به روز ترین فروشگاههای اینترنتی محصولات اپل در ایران میباشد که امکان انتخاب و خرید و فروش آنلاین انواع آیفون ،آیپد ، مکبوک ، مکبوک پرو ، مکبوک ایر ، آیمک ، مک استودیو ، مک پرو ، مک مینی ، اپل واچ ، ایرپاد، اپل تیوی ، لوازم جانبی اپل را با بهترین قیمت برای شما فراهم می آورد. پرشین اپل به شما کمک میکند تا کالای مورد نظر خود را در یک بازه قیمتی به شکل صحیح انتخاب نموده و یک خرید آنلاین مطمئن را تجربه نمائید. این مجموعه در کمک به خریداران و مشتریان خود جهت یک انتخاب و خرید مناسب با بهترین قیمت در ایران پیشگام بوده است.

۱۲. منتظر بمانید تا اپل آیدی شما ساخته شود. پس از ساخته شدن اکانت از شما خواسته می‌شود تا رمز صفحه قفل را وارد کنید تا اپل آیدی به دستگاه شما متصل شود.

در ادامه برای استفاده از اپل استور و دانلود اپلیکیشن‌ها باید آدرس پرداخت را به حساب خود اضافه کنید؛ برای این کار:

حتماً از ایمیل شخصی و دائمی خود استفاده کرده و از ارائه‌ی ایمیل‌های موقت یا ایمیل‌هایی که روشی برای بازیابی رمز عبور آن در صورت فراموشی تعیین نکرده‌اید اجتناب کنید.

هم اکنون اپل آیدی شما ساخته شده و تنها نیاز به فعال‌سازی دارد.

سلام ببخشید یه سوال من برای آیفون داداشم اپل آیدی ساختم با شماره مجازی های سایت های گوگل.

در صورتی که با روش زیر یا هر روش دیگری موفق به حذف اپل ایدی نشدید میتوانید مستقیما با شماره ۰۹۱۶۶۳۲۴۲۰۰ تماس بگیرید تا در صورت قابل انلاک بودن یا قابل حذف شدن اپل ایدی سرویس و خدمات مورد نظر به شما ارائه شود.

به همین منظور، برای خرید و استفاده از سرویس‌ها و محصولات ذکر شده می‌توان از گیفت‌کارت‌های موجود که در ایران به فروش می‌رسد استفاده کرد.

به منظور کسب اطلاعات دقیق‌تر در رابطه با این موضوع می‌توانید more here با کارشناسان بخش پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل نمایید.

سلاام دوست عزیز. ببیینید زمانی که هیچ اطلاعاتی از اپل آیدی ندارید و قصد باز کردن دستگاه خود را دارید باید دو مورد رو برای تیم ما ارسال کنید تا بعد از آن تیم اپل سنتر مشلک شما را حل کند .

Report this wiki page